Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

«Το χρήμα δεν είναι το παν!»

Ο Αλέξανδρος Τζιόλης ευχαρίστησε τη Σανταντέρ για την επίμονη προσπάθεια να τον αποκτήσει και εξήγησε τους λόγους που τον ώθησαν να ενδώσει. «Μεγάλος παίκτης», η προσφώνηση του προέδρου.

Τελικά ο Έλληνας μέσος αποδέχτηκε την πρόταση της Ράθινγκ και θα βρεθεί και τη φετινή σεζόν στο «Σαρδινέρο».
Πριν πει το ναι, τα διάφορα ρεπορτάζ υποστήριζαν πως η πρότασή της ήταν χαμηλότερη από άλλες (ΠΑΟΚ, Ολυμπιακός μεταξύ αυτών). Και όμως ο Τζιόλης αποφάσισε να φορέσει τα πρασινόασπρα της Σανταντέρ. Αυτή του την επιλογή ανέλυσε κατά την παρουσίασή του, όπου υποστήριξε πως έμεινε για τη χαρά τού να αγωνίζεσαι στην Πριμέρα Ντιβιζιόν: «Τα χρήματα δεν είναι το σημαντικότερο στο ποδόσφαιρο. Το να παίζει κανείς σε αυτό το τεράστιο πρωτάθλημα, είναι από μόνο του μεγάλο κίνητρο».

Βέβαια ρόλο έπαιξε και το ότι πλέον στο Σανταντέρ αισθάνεται σαν το σπίτι του: «Την περσινή χρονιά δημιουργήθηκε μια εξαιρετική σχέση με τον σύλλογο. Εγώ ήμουν ευχαριστημένος μαζί τους κι εκείνοι το ίδιο μαζί μου. Ειδικά την περίοδο που ήμουν τραυματίας, ήταν όλοι τους πολύ κοντά μου».

Και ο πρόεδρος όμως του συλλόγου, Φρανθίσκο Περνία, έσπευσε να μιλήσει με τα καλύτερα λόγια για τον Έλληνα διεθνή: «Ελπίζω φέτος να σταθεί πιο τυχερός. Εδώ τον εκτιμούμε πολύ. Πρόκειται για έναν μεγάλο ποδοσφαιριστή που επιστρέφει στο... σπίτι του και αυτό μας δημιουργεί μεγάλη ικανοποίηση».

πηγή gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου