Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Δώνης: «Δύναμή μας η έδρα μας»

Την έδρα του πρέπει να εκμεταλλευτεί ο Ατρόμητος στο σαββατιάτικο (17:15) παιχνίδι με τον Παναιτωλικό, όπως δήλωσε ο Γιώργος Δώνης στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου. Επίσης, ο τεχνικός των Περιστεριωτών ανακοίνωσε την αποστολή για το παιχνίδι κόντρα στην ομάδα του Αγρινίου.


Η 20μελής αποστολή: Ιτάνζ, Ράντμαν, Σκόνδρας, Νάστος, Φυτανίδης, Μπάλλας, Γιαννούλης, Τόμας, Ζουέλα, Σφακιανάκης, Δημούτσος, Μακρής, Τάτος, Γκαρσία, Αναστασάκος, Μήτρογλου, Μπέλιτς, Μπρίτο, Επστάιν, Καραγκούνης.

* Το Τμήμα Διαχείρισης Εισιτηρίων θα είναι ανοικτό αύριο (ημέρα του αγώνα) από τις 11.00 μέχρι τις 14.30 για την πώληση των εισιτηρίων. Τα εκδοτήρια του γηπέδου θα ανοίξουν στις 15.15.

Η δήλωση του κ. Δώνη

«Επειδή ήμουν ιδιαίτερα σκληρός με τους παίκτες μου στο προηγούμενο ματς κι επειδή μου αρέσει πάντα να είμαι δίκαιος θεωρώ ότι η ομάδα μου και οι παίκτες μου είχαν μια πολύ ισχυρή δικαιολογία. Είχαμε, δυστυχώς, πολλούς παίκτες που ήταν καταπονημένοι από την ίωση που μας έχει χτυπήσει.

Θα ήθελα μάλιστα να σταθώ ιδιαίτερα σε παίκτες οι οποίοι παρότι αντιμετώπιζαν πρόβλημα έδειξαν ψυχή και θέλησαν να παίξουν όπως ο Σκόνδρας και ο Δημούτσος. Νομίζω πλέον ότι επειδή οι περισσότεροι παίκτες μας επιστρέφουνε, θα παρουσιάσουμε μια δυνατή και καλή ομάδα απέναντι στον Παναιτωλικό ώστε να κάνουμε την πρώτη μας νίκη στην έδρα μας.

Σεβόμαστε τον αντίπαλο μας ο οποίος έχει παρουσιάσει ένα καλό σύνολο τις πρώτες αγωνιστικές όμως από την άλλη πλευρά περιμένω από τους παίκτες μου να δείξουν ότι σε αυτό το πρωτάθλημα δύναμή μας θα είναι η έδρα μας
».



πηγή sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου