Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

«Εθνική μέσω ΟΦΗ»

Ετοιμος να πραγματοποιήσει μια καλή σεζόν με τη φανέλα του ΟΦΗ, προκειμένου να κληθεί ξανά από τον Σάντος στην Εθνικής Ελλάδας, εμφανίστηκε σε δηλώσεις του στε έντυπο Μέσο, ο Βαγγέλης Μάντζιος.

«Είμαι καλά και ήδη έχω μιλήσει με τον προπονητή για το επόμενο παιχνίδι. Χρειαζόμουν λίγο χρόνο, αλλά τώρα είμαι πραγματικά έτοιμος.
Έχω να παίξω πολύ καιρό ενενηντάλεπτο, αλλά νομίζω ότι τώρα είμαι καλά. Έχω δουλέψει και πραγματικά νιώθω δυνατός», ανέφερε αρχικά ο έμπειρος επιθετικός στην «Sportday» και πρόσθεσε:

«Έψαχνα να βρω μια ομάδα όπως ο ΟΦΗ, γιατί ταλαιπωρήθηκα τα τελευταία χρόνια. Ήθελα μια ομάδα που θα με βοηθήσει και θα τη βοηθήσω».

Καταλήγοντας, ο Μάντζιος μίλησε για τους προσωπικούς του στόχους: «Ποτέ δεν σταμάτησα να σκέφτομαι την Εθνική. Παραμένει μεγάλος μου στόχος να μπορέσω να επιστρέψω. Θέλω να κάνω με τον ΟΦΗ καλή χρονιά και να μπορέσω να κληθώ στην Εθνική, για να τη βοηθήσω στο EURO 2012».



πηγή exedrasports.gtr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου